groep 8 op kamp - Reisverslag uit Poeldijk, Nederland van Groep Acht - WaarBenJij.nu groep 8 op kamp - Reisverslag uit Poeldijk, Nederland van Groep Acht - WaarBenJij.nu

groep 8 op kamp

Door: Stef en Stef

Blijf op de hoogte en volg Groep

22 September 2014 | Nederland, Poeldijk

Toen wij weg gingen fietsen gingen kleinen kinderen ons uitzwaaien. we zaten best wel effe te fietsen tot we naar het bos gingen. we speelde levend stratego de jongens hadden 2 keer gewonnen en de meiden (met valsspelen) 1 keer toen gingen we op de fiets naar het kamphuis. daarna gingen we voetballen met bijna de hele klas. ook gingen we spelletjes doen met water. je moet met een spons een elastick moest je met twee hoofde tegen elkaar zo dat het water in de emmer te laten vallen . toen gingen we eten we aaten soep en macaroni
p.s bedankt voor de taart.

• 22 September 2014 - 20:31

De Moeder Van Sten:

Wat leuk om te lezen wat jullie hebben gedaan!
    Ik hoop dat jullie morgen weer een leuke dag hebben.
    Doei van de moeder van Sten