dag 3 - Reisverslag uit Poeldijk, Nederland van Groep Acht - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Poeldijk, Nederland van Groep Acht - WaarBenJij.nu

Door: Jeroen en Sten

Blijf op de hoogte en volg Groep

24 September 2014 | Nederland, Poeldijk

Gisteren hadden we een hele leuke en coole en spannende spooktocht. Daarvoor gingen we ook nazi eten dat was heel lekker, heel, gezellig aan de tafel daarna gingen we blondjes tegen de bruintjes doen dat hadden we jammer genoeg verloren maar we waren wel heel goed. Ik vond het echt heel leuk dat de ouders mee deden met de spooktocht dat vond ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk en gezellig daarna gingen ze nog even onze kamers bekijken en daarna gingen we ze uitzwaaien en uitkussen. Toen gingen we tandenpoetsen en slapen. De volgende dag gingen we vroeg opstaan en onze spullen inpakken en nog even ontbijten. Toen gingen we naar het zwembad fietsen in Maassluis. Maar toen viel Sten, uiteindelijk kon hij wel weer fietsen. We gingen nog eerst even naar een winkel centrum met een pen spullen ruilen. Daarna gingen we met onweer en regen naar het zwembad. Dat was heel leuk!
Toen moesten we een anderhalf uur fietsen naar school!
En nu gaan we lekker feest vieren.
Einde